Monday, March 19, 2007

Обичам жените, наистина!

Но има и много жени, които не обичам (тоест не мога да трая):

- мъжемразки
- прекалено грозни
- прекалено красиви
- с прекалено много грим
- които ядат, пият и се друсат повече от мен
- поетеси
- прекалено повърхностни
- прекалено академични
- изглеждащи фригидно
- селяндурки
- носещи розово, пурпурно или цикламено червило
- феминистки
- прекалено " фешън "
- нехаещи за това как изглеждат
- нехаещи за това как миришат
- по-високи от мен с над 5 сантиметра
- дебели
- които имат различни формички в лака си за нокти - перли, пеперуди и тн.
- които ядат с отворена уста
- нагли, нахални и арогантни
- безочливи
- прекомерно дръзки
- безцеремонни
- облечени като по каталог
- с тънки, криви устни
- безсрамно тъпи и горди от това
- пушачки
- които пишат в интернет форуми за млади майки
- клюкарки
- вечно нацупени
- с тигрови/леопардови/змийски шарки по дрехите
- космати
- нервни
- прекалено отворени
- претенциозни
- които си мислят, че каквото и да ми направят аз няма да отвърна на удара
- с развалени зъби
- които често искат пари от приятелите си
- които си мислят, че да спечели всеки спор е задължително
- които не слушат какво им казват хората
- които говорят и се смеят прекалено шумно
- колоездачки
- които те използват като кошче за душевни отпадъци
- които говорят прекалено бързо
- " Барбита "
- с прекалено дълга коса
- с прекалено дълги нокти
- отегчени от скучния си живот
- които ходят като модели - по права линия
- прекалено лесни
- незаговаряеми
- прекално ниски
- операторки на линия за телефонен секс
- шофьорки от типа " Защо този грозен мъж ме гледа? Да не съм забравила да си сложа червилото?! А, какво? А, СТОП-а ли, на кой му дреме? "
- чалга певици и танцьорки
- асистенкти на професорите от университета
- с неоформени вежди
- които пият Кола Лайт
- мазни сервитьорки
- с прекалено огромни балкони
- директорки на фондации
- водещи на ТВ игри
- несещи турска традиционна носия
- вулгарни
- курви
- лоши майки
- вегетарианки
- държащи се с гаджетата си като с бебета

Но аз наистина и особено не мога да понасям тези два типа тотални кучки, най-голямата класика:

- Жената-котка - " Мога да съм добра, но мога и да дращя "c
- " Аз знам какво искам и как да го постигна " тип

Курво ..... моля те !!!

2 comments:

Anonymous said...

Че какви тогава обичаш? Останаха ли неизброени????

phoenixbird said...

Е всички останали, как .. :P