Sunday, March 26, 2006

Непростимия

Нова кръв на тази земя,
и бързо той се примирява
чрез постоянна болезнена немилост
младо момче учи правилата им

С времето детето се издърпва,
това пребито дете стори зло
лишено от мислите си,
млад мъж се бори и е сам
заклел се пред себе си
че никога от този ден нататък
няма те да отнемат волята му

каквото почувствах,
каквото знаех,
никога не пролича в това което показах,
никога не бях,
никога не видях,
няма да видя какво би било

каквото почувствах,
каквото знаех,
никога не пролича в това което показах,
никога свободен,
никога себе си,
аз се кръщавам непростимия

Те посвщават живота си
за да управляват неговия
той се опитва да задоволи всички тях
непримирим човек е той
целият му живот е същия
той се бори постоянно
тази битка той не може да спечели
старият човек, когото виждат вече е безразличен
старият човек тогава се приготвя
да умре съжалявайки
този стар човек, това съм аз

каквото почувствах,
каквото знаех,
никога не пролича в това което показах,
никога не бях,
никога не видях,
няма да видя какво би било

каквото почувствах,
каквото знаех,
никога не пролича в това което показах,
никога свободен,
никога себе си,
аз се кръщавам непростимия

No comments: